28 napos meditációs sorozatunk célja, hogy a figyelmet a kedvesség, nagyvonalúság és hála érzésére irányítsa. Az egyenként 7 perces rövid fókuszálásokból álló sorozat elemei hozzájárulnak ahhoz, hogy jól érezd magad a negatív behatások ellenére is!

Azért 28 nap, mert nem csak egy egyszerű élményt szeretnénk adni, hanem hozzájárulni ahhoz, hogy egy olyan szokást formálj, amellyel tartósan behozhatod életedbe a nagyvonalúság és a hála gyakorlásának pozitív hatásait. Ha néhány napon keresztül meghallgatod a meditációkat, már akkor is tapasztalni fogod, hogy elméd könnyebben észreveszi a mindennapokban jelen lévő jó dolgokat. Vidámabbnak, felszabadultabbnak fogod érezni magad.

Ha 28 napon keresztül követed a programot, akkor valósággal átprogramozod az agyadat arra a pozitív szemléletmódra, amellyel igazán örömteli körülményeket teremthetsz magadnak!

A nagyvonalúság, a kedvesség és a hála boldogságfokozó hatásait számos pszichológiai kutatás támasztja alá. Akik rendszeresen fókuszálnak ezekre az érzésekre, nem csak jobban érzik magukat, és könnyebben tudják elengedni a negatív dolgokat, de fejlődik az önértékelésük is. Könnyebben teremtenek kapcsolatokat, ami tovább energikusabbá és motiváltabbá is tesz! Számos érv szól amellett, hogy miért érdemes 4 héten keresztül velünk tartani!

Mielőtt elkezdenéd, néhány hasznos tipp a programhoz:

1.Haladj fokozatosan! A program hétről-hétre egyre izgalmasabb kihívást kínál azzal, hogy a középpontban álló érzelmek egyre mélyebb szintjeinek megtapasztalására invitál. Ezért fontos, hogy lépésről-lépésre haladj! A meditációk pozitív hatásait bármelyik napon meg lehet tapasztalni, és a hatás sokkal tartósabb, ha fokozatosan haladsz a programban.

2. Akkor hallgasd, ha biztonságban, teljes mértékben át tudod adni magad az élménynek! Ne hallgasd a felvételeket, gépjármű vezetése, vagy bármilyen gép üzemeltetése közben.

3. A meditációk meghallgatása nem helyettesíti a szakszerű pszichológiai vagy pszichiátriai ellátást, és nem szolgálnak kezelésként semmilyen mentális, vagy fizikai problémára. A FineMinding-on található írások és relaxációk nem alkalmasak arra, hogy választ adjanak személyes problémákra, vagy testi és lelki betegségek kezelésére. Amennyiben bármilyen mentális vagy fizikai állapot, betegség miatt kételyed merülne fel a relaxációkkal kapcsolatban, kérd ki kezelőorvosod véleményét. Ha úgy érzed, hogy szakember segítségét igénylő problémád van, keresd fel a hozzád legközelebbi szakrendelőt!

4. Használj fülhallgatót, így érhető el a legjobb élmény!

5. Légy eltökélt abban, hogy rászánod az időt! Reggelenként hét perc igazán nem sok azért, hogy egy olyan szokást építs, amely hozzájárul, hogy kiegyensúlyozottabbnak, és boldogabbnak érezd magad. Ráadásul könnyebben is fogod venni az akadályokat, szóval határozd el, hogy velünk tartasz, hidd el, megéri!

FIGYELMEZTETÉS!

1. A FineMinding-on található írások és relaxációk szemléletformáló és edukatív célzattal készülnek, nem terápiás célzattal. Az írások és relaxációk nem alkalmasak pszichológiai vagy pszichiátriai terápia helyettesítésére. Nem tudunk személyes problémákra választ adni, a tudásunkon túlmutat testi és lelki betegségek diagnosztikája és azok kezelése. Ha úgy érzed, hogy szakember segítségét igénylő problémád van, keresd fel a hozzád legközelebbi szakrendelőt!

2. Ne hallgasd a felvételeket autó, vagy más jármű vezetése közben, és akkor se, ha bármilyen géppel vagy berendezéssel dolgozol. Akkor hallgasd, ha teljesen biztonságban vagy, és át tudod magad adni ennek az élménynek!